Za pomoč in informacije smo vam na voljo na 4 načine
Pomoč po e-pošti
Kadarkoli nam lahko pišete v primeru vprašanj, mi pa se bomo potrudili odgovoriti v najkrajšem možnem času. Poskrbimo za morebitne popravke, spremembe na polici, prijavo škode, itd...
Telefonska pomoč
Prijazni svetovalci, ki vam po telefonu pomagajo pri sklenitvi zavarovanja, odgovarjajo na vaša vprašanja in rešujejo vaše težave so vam na voljo vsak delavnik od 8h do 17h.
Klepet v živo
Imate težavo pri sklepanju? Iščete odgovor na kakšno vprašanje? Poklepetajte z nami preko klepeta v živo, ki ga najdete v spodnjem desnem kotu strani. Na voljo ob delavnikih do 15h.
Moj GENERALI
Napredna aplikacija in portal Moj GENERALI vam hitro in učinkovito priskoči na pomoč pri prijavi škode, iskanju kontaktov in pomembnih dokumentov in tudi, če potrebujete pomoč na cesti.
24 ur na dan, vse dni v letu
Asistenca na cesti
na voljo na številkah:
080 88 48 (ko potrebujete pomoč na cesti v Sloveniji)
+386 5 66 28 500 (ko potrebujete pomoč na cesti v tujini)
Spletni obrazci za sporočanje sprememb
Za sporočanje informacij lahko uporabite enega od spodaj navedenih spletnih obrazcev.
Izberite spletni obrazec
Sporazum o prekinitvi police
V primeru, da ste svoj avto prodali drugemu kupcu ali pa odjavili iz prometa, je potrebno v roku 8 dni urediti prekinitev zavarovalne police. To lahko enostavno storite s pomočjo Sporazuma o prekinitvi zavarovalne police.
Zahtevek za uskladitev datumov
Če ste novo polico sklenili v roku 30 dni po datumu izteka prejšnje police, je potrebno urediti uskladitev datumov, saj bodo v nasprotnem primeru pri podaljšanju registracije od vas zahtevali odjavo in ponovno prijavo vozila v promet.
Zahtevek za spremembo police
Če želite na obstoječi avto polici narediti spremembo (dodati ali spremeniti obstoječa kritja, spremeniti katerega od osebnih podatkov,…) je potrebno izpolniti zahtevek za spremembo police, ker so se spremenile vaše potrebe in zahteve.
Zahtevek za podaritev bonusa
Če želite prenesti bonus iz svoje police avtomobilskega zavarovanja na obdarjenca, ki je z vami v sorodstvenem razmerju, lahko to storite z zahtevkom za prenos bonusa. S tem se odpoveste svojemu bonusu v korist obdarjenca.
Zahtevek za spremembo bančnega računa za trajnik
Če imate plačilo zavarovanja urejeno na trajnik in želite spremeniti bančni račun, izpolnite zahtevek za spremembo bančnega računa. S tem se spremeni plačnik ali bančni račun zavarovalca.
Na voljo smo vam
za pomoč po telefonu in klepet v živo
8.00 - 17.00
ponedeljek - petek
Spletno sklepanje zavarovanj lahko poteka kjer koli in kadar koli. Kaj pa storiti, če se vam kje zatakne ali v primeru dodatnih pojasnil? Trudimo se, da se hitro odzovemo na vsa vaša vprašanja in pomagajo razrešiti vaše težave. Ob delavnikih je to lažje in poteka hitreje, sicer pa se kar se da hitro odzovemo tudi na sporočila, ki jih prejmemo zunaj delavnika. Pomoč na cesti pa je na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan.