Pogosta vprašanja

Sklenitev zavarovanja

Kaj je Generali G24?

Generali G24 je avtomobilsko zavarovanje, ki ga lahko sklenete le preko spletne strani. Na voljo vam je 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu, v le nekaj korakih. Sklenitev zavarovanja >>

Kakšne so prednosti sklepanja avtomobilskega zavarovanja Generali G24?

Prednosti sklenitve avtomobilskega zavarovanja Generali G24:

  • privlačna cena,
  • sklepanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu, in sicer kjer koli se nahajate (od doma, na dopustu, v službi ...),
  • "sam svoj zastopnik" - hitra in enostavna sklenitev v le nekaj korakih,
  • za sklenitev potrebujete minimalno količino podatkov,
  • zavarovalno polico in potrdilo za podaljšanje registracije prejmete na vaš e-naslov takoj po sklenitvi,
  • brezplačna podpora in svetovanje na telefonski številki 080 24 07,
  • varnost v skladu z evropskimi regulativami, plačilo premije opravite preko varne povezave,
  • zavarovanja so oblikovana po meri strank v skladu z domačimi in mednarodnimi trendi ter svetovnimi najboljšimi praksami,
  • pred potekom zavarovanja vas o tem pravočasno in brezplačno obvestimo z sms obvestilom, z dopisom in po e-pošti.

Kdo lahko sklene avtomobilsko zavarovanje Generali G24?

Sklenitev zavarovanja Generali G24 je namenjena izključno fizičnim osebam, ki svojega osebnega vozila ne uporabljajo v komercialne ali posebne namene.

Zavarovanje ni namenjeno:

- osebam, ki opravljajo storitve, vezane na vozila: taksisti, izposoja vozil (rent-a-car);
- lastnikom starodobnih vozil posebne vrednosti;
- za vozila, ki se uporabljajo za prevoz invalidov;
- tako imenovanim pick-up vozilom, npr. poltovornjaki;
- samozaposlenim osebam (s. p.).

Kako sklenem avtomobilsko zavarovanje Generali G24?

Enostavno in hitro. Izpolnite le obrazec na vstopni strani, ki vključuje podatke o vozniku in vozilu, si ogledate izračun premije ter na koncu sklenete avtomobilsko zavarovanje. Na e-naslov, ki ste ga navedli, boste nato prejeli zavarovalno polico, potrdilo o zavarovanju in zavarovalne pogoje.

Pomoč klicnega centra

Referenti v klicnem centru na brezplačni številki 080 24 07 ne pripravljajo izračunov ampak so strankam na voljo v primeru težav pri sklepanju, v primeru tehničnih težav oz. za nudenje druge pomoči uporabnikom. Za izračun premije morate sami vnesti potrebne podatke, ki jih pridobite tudi iz svojih dokumentov (zavarovalna polica, prometno dovoljenje, …).

Ali lahko avtomobilsko zavarovanje Generali G24 sklenem samo preko spleta?

Da. Zavarovanje je mogoče skleniti le preko spletne strani www.g24.si. Za vse informacije pa lahko pokličete tudi na brezplačno telefonsko številko 080 24 07 ali nam pišete na info@g24.si

Pomen premijskega razreda

Premijski razred, ki je naveden na vaši zavarovalni polici, predstavlja vaš delež bonusa oz. malusa (v %), ki ga imate na obstoječi polici. Pri vnosu podatkov je potrebno oznako premijskega razreda vnesti v to polje "Zavarovanje AO imam trenutno urejeno pri ..... s premijskim razredom AO: .....".

Kako lahko plačam premijo?

Plačilo lahko izvedete v enkratnem znesku ali obročno (na 12 mesečnih obrokov, minimalni znesek za obročno plačilo premije znaša 240 EUR / leto oz. 20 EUR / mesec). Plačilo premije v celoti ali plačilo prvega obroka lahko poravnate s plačilno-kreditnimi karticami Visa, Eurocard, Mastercard in Diners Club.

Zakaj tako nizka cena?

Skrbi in vprašanja, ki se vam porajajo v povezavi z nizko ceno so odveč. Ponudba je namenjena predvsem strankam, ki iščejo resnično najbolj ugodna avtomobilska zavarovanja, a še vedno z visoko kakovostjo storitve, dobrim kritjem in učinkovitim škodnim servisom.

Cena je nižja zaradi različnih dejavnikov, predvsem pa na račun štirih standardiziranih paketov avtomobilskih zavarovanj, ki omogočajo lažje in hitrejše spletno sklepanje. Cena je tudi ustrezno prilagojena – znižana na račun tega, da si zavarovanje sklenete sami, praktično s klikom ali dvema - brez obiska poslovalnice ali zavarovalnega agenta. Zavarovalna premija je tudi zmanjšana za vse ostale morebitne stroške, ki so povezani z delom zavarovalnih svetovalcev. Zavarovalno polico in pogoje prejmete v priponki po e-pošti, takoj po sklenitvi in plačilu premije pa lahko nadaljujete tudi na spletno podaljšanje veljavnosti prometnega dovoljenja.

Hitro, enostavno in zares ugodno.

Katero dokumentacijo moram posredovati nazaj, če sem na novo sklenil/-a zavarovanje pri vas?

Ob sklenitvi zavarovanja boste na e-naslov, ki ste ga navedli ob sklepanju, prejeli celotno dokumentacijo – zavarovalno polico, potrdilo za podaljšanje registracije in zavarovalne pogoje. Če ste ob sklepanju izbrali tudi izdajo zelene karte, boste le-to prejeli z navadno pisemsko pošiljko, preko katere vam pošljemo tudi Evropsko poročilo, ki ga izpolnite v primeru prometne nesreče. Zavarovalno polico podpišete na mestih, kjer je predvideno polje »Podpis zavarovalca«, ter dopolnite datum podpisa police. Zavarovalnici ni potrebno vračati nikakršne dokumentacije. Podpisano polico morate imeti v vozilu, potrdilo pa potrebujete za podaljšanje prometnega dovoljenja. 

Hitro, enostavno in zares ugodno.

Kako prejmem polico ob sklenitvi zavarovanja?

Polico boste prejeli na e-naslov, ki ste ga navedli ob sklepanju zavarovanja. Svetujemo vam, da preverite vse vnesene podatke in e-naslov. Zavarovalno polico natisnete in podpišete, saj brez vašega podpisa ni veljavna, ničesar pa vam ni potrebno pošiljati. 

Kako boste podpisali polico?

Zavarovalna polica, ki jo boste prejeli po e-pošti, je podpisana s skeniranim podpisom in je kot takšna veljaven dokument. 

Kdo je moj zavarovalni svetovalec oz. zastopnik v primeru sklenitve preko spleta?

Za vse informacije o ponudbi zavarovanj, dodatna pojasnila in vsa vprašanja so vam na voljo operaterji svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 24 07.

Kam se lahko obrnem pri težavah s sklenitvijo?

Za vse informacije in podporo smo vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 24 07 in e-naslovu info@g24.si.

Izgubil sem svojo polico, kako lahko dobim duplikat?

Zavarovalno polico smo vam poslali na e-naslov, ki ste ga navedli ob sklenitvi, skupaj s pripadajočo dokumentacijo. V kolikor ste e-pošto izbrisali, nam pošljite pisni zahtevek na info@g24.si ali na spodnji poštni naslov in poslali vam bomo duplikat police. 

GENERALI G24

Kržičeva 3

1000 Ljubljana 

 

Imam že dosežen bonus (t. i. »premijski razred«). Ali tega pri vaših zavarovanjih ne upoštevate?

Brez skrbi. V naših izračunih so upoštevane vaše izkušnje na podlagi podatkov, ki ste jih vnesli kot podlago za izračun premije.

Zavarovalni paketi

Kaj krije zavarovanje?

V ponudbi Generali G24 imamo 4 različne pakete, ki se med seboj razlikujejo v kritjih. Najbolj osnoven je paket Start, ki vključuje osnovno zavarovanje avtomobilske odgovornosti, paket Standard zagotavlja tudi dodatno avtomobilsko zavarovanje, nezgodno zavarovanje in avtomobilsko asistenco, s paketom Komfort pridobite tudi delna kasko zavarovanja za najpogostejše primere in pravno zaščito, najbolj razširjen pa je paket Ekskluziv, ki predstavlja najbolj celostno zavarovanje vozila, voznika in potnikov.

Kateri paket naj izberem?

Za vas smo oblikovali 4 pakete avtomobilskih zavarovanj: Start, Standard, Komfort in Ekskluziv. Paket izberete na podlagi odločitve oz. vaših zahtev in potreb. Tako vam na primer paket Standard poleg osnovnega zavarovanja nudi tudi dodatno zavarovanje (AO-plus), storitev avtomobilske asistence in nezgodno zavarovanje. Paketa Komfort in Ekskluziv pa vključujeta tudi kasko zavarovanja in pravno zaščito. 

Paketi avtomobilskega zavarovanja Generali G24 >>

Kaj je obvezno avtomobilsko zavarovanje?

Kot že ime pove, mora imeti po zakonu vsak avtomobil, ki ga želimo registrirati, sklenjeno zavarovanje avtomobilske odgovornosti.
Zavarovanje avtomobilske odgovornosti krije škodo, ki jo zavarovanec povzroči s svojim ravnanjem v prometu drugim osebam. Zavarovanje krije materialno škodo (škodo na drugih vozilih, zgradbah, ipd.) in nematerialno škodo (poškodovanje oseb). Kritje velja tudi v tujini, za izkaz veljavnosti izven Slovenije pa si je potrebno priskrbeti zeleno karto – mednarodno veljavno potrdilo o zavarovanju.
Osnovno zavarovanje krije le škodo, povzročeno drugim udeležencem v prometu, ne pa tudi škodo, povzročeno zavarovancu/povzročitelju, zato priporočamo, da osnovno zavarovanje (paket Start) nadgradite še z dodatnim zavarovanjem zaradi telesnih poškodb – zavarovanjem AO-plus, ki je del zavarovalnega paketa Standard in vseh ostalih paketov.

Kaj je nezgodno zavarovanje?

Nezgodno zavarovanje voznika in potnikov v motornem vozilu krije vsem udeležencem v vozilu nezgodno zavarovanje za primere nezgodne smrti, invalidnosti, dnevno nadomestilo, bolnišnični dan, stroške zdravljenja, stroške kozmetičnih operacij, nadomestilo za bolečine pri zlomih, nezgodno rento.

Kaj je zavarovanje AO-plus?

Zavarovanje AO-plus zagotavlja pravico do odškodnine za poškodbe, ki jih je utrpel voznik, ki je povzročil nesrečo, česar osnovno zavarovanje avtomobilske odgovornosti ne vključuje. 

Zavarovanje AO-plus je sedaj del prenovljenega paketa Standard, ki vključuje tudi avtomobilsko asistenco in nezgodno zavarovanje. Več o paketih avtomobilskih zavarovanj G24 >>

Kaj krije splošni kasko?

Splošno kasko zavarovanje pomeni visoko stopnjo varnosti za vaše vozilo. Zavarovanje splošnega kaska krije škodo zaradi uničenja ali poškodovanja zavarovanega vozila, ki nastane neodvisno od voznikove volje zaradi naslednjih vplivov:

  • prometne nezgode,
  • padca ali udarca kakega predmeta,
  • požar,
  • nenadno zunanje toplotno delovanje ali kemično delovanje,
  • direkten udar strele,
  • eksplozija, razen jedrska eksplozija,
  • vihar,
  • toča,
  • potres,
  • zemeljski plaz,
  • snežni plaz,
  • demonstracij ali manifestacij,
  • padca zračnega vozila,
  • zlonamernih ali objestnih dejanj tretjih oseb,
  • poškodovanja tapeciranih delov vozila ob nudenju pomoči ponesrečencem v nesreči,
  • namernega poškodovanja zavarovanih stvari, zaradi preprečitve večje škode,
  • poplava.

Poleg splošnega avtomobilskega kaska se lahko odločite še za dodatna kritja za primere kraje vozila, tatvine avtomobilskih ključev in registrske tablice in stroškov uporabe nadomestnega vozila. Nudimo pa tudi delna kasko zavarovanja in različne kombinacije, prilagojene vašim potrebam. Preverite avtomobilsko zavarovanje G24 v sklopu 4 različnih paketov >>

Z zavarovalno pogodbo je dogovorjeno, da zavarovanec sam nosi del škode zaradi česar se dajatev zavarovalnice zniža za znesek soudeležbe zavarovanca pri škodi (franšiza). Franšiza je v zavarovalni pogodbi določena v odstotku od nabavne vrednosti novega predmeta zavarovanja na dan škodnega dogodka. Pri zavarovanju vozila pred nevarnostmi splošnega avtomobilskega kaska je določena v višini 1% od nabavne vrednosti novega predmeta zavarovanja na dan škodnega dogodka in velja, da se franšiza upošteva pri vseh zavarovalnih primerih.

Kakšna je razlika med splošnim in delnim kaskom?

Avtomobilsko kasko zavarovanje krije večino škode na vozilu, ki nastane neodvisno od voznikove volje med vožnjo ali v mirovanju. Poleg splošnega kasko zavarovanja vam nudimo tudi možnost delnega avtomobilskega kasko zavarovanja proti določenim tveganjem, ki jim je vaše vozilo morebiti bolj izpostavljeno (na primer Parkirišče, Živali, Steklo, Kraja, Svetlobna telesa in ogledala ...). Preverite različne pakete avtomobilskega zavarovanja G24 >>

Kaj vključuje avtomobilska asistenca?

Avtomobilska asistenca je na voljo z osnovnim kritjem že za samo 4,75 EUR* neto premije in krije naslednje stroške:

- pomoč na kraju okvare ali poškodbe vozila,
- nadomestno vozilo,
- vleko vozila oziroma prevoz vozila,
- dostava rezervnih oziroma nadomestnih delov,
- dostava dizelskega ali bencinskega goriva,
- dostava rezervnih avtomobilskih ključev,
- pomoč v primeru smrti zavarovanca v tujini,
- iskanje zavarovanca.

* Cena ne vključuje davka od prometa zavarovalnih poslov (DPZP) v višini 8,5 % in velja v primeru enkratnega plačila premije.
Ponudba velja za osebna vozila fizičnih oseb za "normalno uporabo". Več informacij o kritju avtomobilske asistence je na voljo na brezplačni številki 080 24 07 in na www.g24.si.

Kaj storiti v primeru, da potrebujem storitev avtomobilske asistence?

Pokličete nas na eno od spodnjih telefonskih številk: 

  • 080 15 77 (klic iz Slovenije)
  • +386 1 47 57 117 (klic iz tujine)

V okviru asistence vam bomo nudili pomoč, popravilo ter reševanje in vleko vozila, ter vam glede na situacijo, v kateri ste se znašli, podali napotke za nadaljnjo postopanje.

Kako lahko prekinem avtomobilsko zavarovanje? Prodal sem vozilo, ga odjavil iz prometa, zdaj moram prekiniti zavarovanje, kaj moram storiti?

V primeru, da želite prekiniti veljavno avtomobilsko zavarovanje, nam morate poslati:

  • originalno zeleno karto, če je bila izdana;
  • kopijo prometnega dovoljenja, na katerem je opomba upravne enote oz. druge pooblaščene organizacije, da je bilo vozilo odjavljeno iz prometa, ali kopijo zavarovalne police za zavarovanje avtomobilske odgovornosti novega lastnika vozila;
  • izpolnjen in podpisan obrazec Sporazum o prenehanju zavarovalne pogodbe.

Sporočiti nam morate tudi številko osebnega računa, na katerega vam bomo vrnili del premije za preostalo dobo trajanja zavarovanja, če boste do vračila upravičeni. Skladno z zavarovalnimi pogoji se vračilo dela premije za preostalo dobo trajanja zavarovanja zaradi odjave vozila iz prometa izvaja od dne prejema pisnega zahtevka za prekinitev pogodbe, če so s tem dnem že izpolnjeni pogoji za prekinitev zavarovanja in vračilo premije.

Obnova zavarovanja

Do kdaj je veljavno moje zavarovanje?

Veljavnost sklenjenega avtomobilskega zavarovanja je navedena na zavarovalni polici. Obveznost zavarovalnice preneha po izteku 24. ure dneva, ki je v polici naveden kot dan poteka zavarovanja.

Kako lahko obnovim moje zavarovanje?

O izteku zavarovanja vas bomo brezplačno obvestili pisno po pošti, na vaš e-naslov in z brezplačnim sms sporočilom. Poleg tega pa lahko zavarovanje obnovite tudi sami, in sicer že 30 dni pred potekom na spletni strani www.g24.si.

Spremembe podatkov

Ali moram javiti spremembo osebnih podatkov?

V primeru spremembe vaših osebnih podatkov, na primer imena in/ali priimka, naslova, ipd., izpolnite zahtevek za spremembo podatkov in nam ga pošljite po e-pošti (info@g24.si) ali na naš naslov:

GENERALI G24
Kržičeva 3
1000 Ljubljana

V najkrajšem možnem času vam bomo posredovali popravljeno dokumentacijo na vaš e-naslov ali po pošti.

Naknadno želim spremeniti paket, zavarovalna kritja ali izstavitev zelene karte.

V primeru, da želite spremeniti vsebino zavarovanja oz. zavarovalna kritja, izstavitev zelene karte ali zamenjati paket nam pošljite podpisan zahtevek za spremembo zavarovanja po pošti ali preko elektronske pošte. Pomembno je, da zahtevek v celoti izpolnite in preverite vpisane podatke.

Spremembe obsega zavarovalnega kritja lahko vpišete v obrazec in izpolnjenega posredujete na e-naslov info@g24.si ali na naš naslov:

GENERALI G24
Kržičeva 3
1000 Ljubljana

Pri spremembi kritja velja, da je spremembe mogoče izvajati v okviru štirih paketov (start, standard, komfort in ekskluziv), kot so bili na voljo v času sklepanja zavarovanja.

Pomembno: pri spremembi paketa, kjer se sredi zavarovalnega leta dodaja kasko kritje, se je potrebno z izpolnjenim zahtevkom oglasiti na vašem najbližjem škodnem centru z namenom ogleda vozila.

Škode

Kaj moram narediti v primeru prometne nesreče?

V primeru prometne nesreče je potrebno takoj obvestil pristojni organ za notranje zadeve (policijo). Zelo pomembno je, da udeleženca izpolnita Evropsko poročilo o prometni nesreči, na katerem je tudi razvidna številka zavarovalne police, in ga podpišeta. O škodnem dogodku obvestite zavarovalnico v roku treh delovnih dni.

Posredujte mi številko škodnega centra in lokacije škodnih centrov.

Za pregled lokacij škodnih centrov si oglejte povezavo »Škode« ali pokličite našo brezplačno telefonsko številko 080 24 07.

Ostalo

Obrazložitev IDD

Kaj pomeni IDD in ugotavljanje potreb in zahtev?

IDD oziroma Direktiva o distribuciji zavarovanj (ang. Insurance Distribution Directive) prinaša številne novosti za vse vrste prodaje zavarovalnih storitev in za vse udeležence na zavarovalnem trgu. Ključno je predvsem to, da se na podlagi vaših potreb in zahtev, ki jih izberete pri avtomobilskem zavarovanju, ponudi paket, ki ustreza vašemu povpraševanju. V kolikor boste pri potrebah in zahtevah izbrali eno kritje, pri sami izbiri paketov pa se bodo vaše želje spremenile, se bo izbrani paket sistemsko uskladil z vašimi potrebami in zahtevami.

Sprememba naziva delni kasko - kombinacija divjad

Delni kasko - kombinacija divjad se od 6. 11. 2018 imenuje delni kasko - kombinacija živali. Kritje ostaja nespremenjeno.

Kako do promocijskega popusta?

Zavarovalec, ki do 31. 07. 2018 sklene novo avtomobilsko zavarovanje, prejme promocijski popust v višini 15 % pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti in zavarovanju AO plus v primeru, da:
- zavarovanje sklepa prvič, pri čemer zavarovanje ne vključuje kritja za mladega voznika,
- predhodno zavarovanje, ni sklenjeno pri GENERALI d.d. ali na www.g24.si ter po predhodni zavarovalni polici ni bilo prijavljenih škod

*ob izpolnitvi navedenih pogojev je promocijski popust že upoštevan v izračunu premije posameznega paketa.

Primer informativnega izračuna

Premija za avtomobilsko zavarovanje je izračunana za naslednjega zavarovalca in vozilo:

  • osebno vozilo Fiat Seicento (bencin, 40 kW),
  • namen uporabe vozila „normalna uporaba“,
  • zavarovalec je fizična oseba stara 70 let iz Nove Gorice,
  • zavarovalec prevozi 4.000 km na leto
  • zavarovalec je lastnik tega že več kot 5 leta,
  • zavarovalec v preteklih 5 letih ni povzročil prometne nesreče ter
  • zavarovalec je razvrščen v premijski razred z največjim bonusom.

Gre za enoletno polico z enkratnim plačilom premije, ki vključuje zavarovanje avtomobilske odgovornosti (AO) z enojnimi – zakonsko predpisanimi zavarovalnimi vsotami. Bruto zavarovalna premija za plačilo znaša 69,83 EUR z že vključenim davkom od prometa zavarovalnih poslov (8,5%).

Zakaj sploh potrebujem zeleno karto?

Zelena karta je mednarodno potrdilo o zavarovanju avtomobilske odgovornosti, ki zagotavlja zavarovalno kritje v obsegu, ki ga določa pristojni zakon o obveznem zavarovanju avtomobilske odgovornosti v obiskani državi. Omogoča vozniku potovanje v 43 držav z zavarovalnim kritjem, ki je najmanj enako zavarovalnemu kritju, določenemu v obstoječi zakonodaji posamezne obiskane države.

  • Zeleno karto potrebujejo vozniki, ki nameravajo potovati v tujino. Predložiti jo je potrebno na meji in v primeru prometne nesreče.
  • Vozniki, ki so rezidenti v eni izmed naslednjih držav: Avstrija, Belgija, Ciper, Republika Češka, Danska, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška, Irska, Islandija, Italija, Luksemburg, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Portugalska, Slovaška, Slovenija, Španija, Švedska, Švica, Združeno kraljestvo, s pravnega vidika ne potrebujejo zelene karte, kadar potujejo v eno izmed navedenih držav. Kot dokaz, da je vozilo ustrezno zavarovano, oblasti v navedenih državah pri poravnavi odškodninskih zahtevkov upoštevajo registrsko tablico.
  • Za rezidente naštetih držav je zelena karta obvezna za vse druge države, ki so članice sistema zelene karte.
  • Za vse tiste, ki niso rezidenti navedenih držav, je zelena karta obvezna v vseh državah članicah sistema zelene karte.

Če zelene karte še nimate, jo lahko dobite tudi na AMZS. Predložiti morate prometno dovoljenje in zavarovalno polico obveznega avtomobilskega zavarovanja.

Cena zelene karte je največ 4,20 EUR.

Zakaj na vaših policah ni kupončkov?

Sistem s kupončki ni več v veljavi, namesto tega je v uporabi evropsko poročilo. V kolikor obrazca evropsko poročilo nimate, nas lahko kontaktirate po e-pošti info@g24.si ali pokličete na brezplačno številko 080 24 07 in vam bomo omenjen obrazec poslali po pošti na vaš naslov.

Kaj storiti z Vinkulacijo oz. potrdilom?

V primeru, da ste vozilo kupili na leasing ali kredit in je zavarovancu po polici navedena leasing hiša, potem morate izvod vinkulacijskega potrdila dostaviti na naslov vaše leasing hiše.

Kaj je franšiza?

Franšiza je znesek soudeležbe zavarovanca pri škodi. Ker je z zavarovalno pogodbo dogovorjeno, da zavarovanec sam nosi del škode zaradi česar se dajatev zavarovalnice zniža za znesek soudeležbe zavarovanca pri škodi (franšiza). Zavarovalnica ne povrne škode, ki je manjša od franšize. Če pa je škoda višja, se od nje odbije franšiza. Franšiza je v zavarovalni pogodbi določena v odstotku od nabavne vrednosti novega predmeta zavarovanja na dan škodnega dogodka. Pri zavarovanju vozila pred nevarnostmi splošnega avtomobilskega kaska je določena v višini 1% od nabavne vrednosti novega predmeta zavarovanja na dan škodnega dogodka in velja, da se franšiza upošteva pri vseh zavarovalnih primerih. Pri zavarovanju vozila pred nevarnostmi delnega avtomobilskega kaska je določena v višini 0,5% od nabavne vrednosti novega predmeta zavarovanja na dan škodnega dogodka in velja, da se franšiza upošteva pri vseh zavarovalnih primerih iz naslednjih kombinacij: kombinacija kraja; kombinacija parkirišče; kombinacija steklo; kombinacija svetlobna telesa in ogledala; kombinacija divjad.

Na koga naj se obrnem za več informacij?

Za vse dodatne informacije so vam na voljo svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 24 07 vsak delavnik med 8. in 18. uro. Pišete pa nam lahko tudi na e-naslov info@g24.si.