« Nazaj na Blog

Všečnost naše zavarovalnice vztrajno raste

Objavljeno: 2018-10-10 00:00:00.0

Tudi letošnji rezultati raziskave GfK Zavarovalniški monitor kažejo, da uspešno ohranjamo naš položaj med najboljšimi na slovenskem zavarovalniškem trgu. Smo ena izmed najbolj prepoznavnih in všečnih zavarovalnic v Sloveniji z visokim deležem zadovoljnih strank – tudi pri uveljavljanju škodnih zahtevkov. Med zavarovalnicami, ki bi jih stranke priporočile svojim prijateljem in znancem, se uvrščamo med najboljše tri.

Ker je zadovoljstvo strank ena izmed temeljnih vrednot Generalija, smo ponosni, da je letošnja raziskava ponovno dokazala, da smo pri doseganju zadovoljstva zavarovancev med najboljšimi – imamo namreč kar 89 % zadovoljnih strank, kar je za 2 % več kot v preteklem letu. Odlične rezultate dosegamo tudi, ko gre za uveljavljanje škodnih zahtevkov, kjer smo za 3 % izboljšali naš lanskoletni rezultat. Z 80 % se uvrščamo na drugo mesto po številu zadovoljnih strank pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.

Nad slovenskim in evropskim povprečjem smo tudi, ko govorimo o deležu strank, ki bi nas priporočile svojim prijateljem in znancem, kjer se med konkurenti v Sloveniji uvrščamo na tretje mesto.

Tudi tokrat ste nas prepoznali kot ekonomsko stabilno in varno zavarovalnico, z nenehnim uvajanjem novosti in s pestro ponudbo raznolikih zavarovanj, ki se ponašajo z dobrim razmerjem med kakovostjo in ceno storitve. Izpostavili ste naše sposobne, strokovne in prijazne zastopnike ter kot pozitivno prepoznali naše zavzemanje za družbeno odgovornost.

Več informacij o izsledkih neodvisne letne raziskave GfK Zavarovalniški monitor 2018 najdete na povezavi: GfK Zavarovalniški monitor 2018