« Nazaj na Blog

Nov korak k sodobnemu e-zavarovalništvu

Objavljeno: 2018-07-04 00:00:00.0

Veseli smo, da našim strankam vedno znova lahko ponudimo nove, tudi sodobne digitalne rešitve ter tako zagotovimo še boljšo zavarovalniško izkušnjo.

Z novim spletnim portalom »Moj GENERALI« ter nadgradnjo naše mobilne aplikacije, je odslej vaša pot do nas, naših storitev in informacij, ki jih potrebujete, še hitrejša in enostavnejša.

Da vam bo z nami lažje!

Oba digitalna kanala odslej nudita nekaj povsem novih funkcij.

Tako lahko prek računalnika ali pametne mobilne naprave preverite podatke o svojih veljavnih zavarovalnih pogodbah ter prijavite škodo za avtomobilsko in premoženjsko zavarovanje. Nova storitev »Pomoč na cesti« pa vam omogoča takojšnjo povezavo do našega asistenčnega centra.

Poleg tega lahko hitro, enostavno in učinkovito pridobite tudi:

•ključne kontakte in kontakte našega asistenčnega centra (v Sloveniji in v tujini) ter klicne številke gasilcev in reševalcev;

podatke o vseh naših lokacijah ter delovne čase poslovnih enot in škodnih centrov, vključno z navigacijo (preko aplikacije Google Maps);

•kopije pomembnih dokumentov: funkcija »Moji dokumenti« omogoča shranjevanje skeniranih dokumentov oziroma njihovih fotografij (na primer: zavarovalne police, zelene karte, vozniškega in prometnega dovoljenja, asistenčne karte ter ostalih osebnih dokumentov);

•aktualne novice ter odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, vključno s postopki in navodili.

Nadgradnjo aplikacije Moj GENERALI si lahko na pameten mobilni telefon z operacijskim sistemom Android (od verzije 5.0.0. dalje) ali iOS lahko namestite brezplačno preko spletne trgovine Google Play ali App Store.

Do novega spletnega portala lahko dostopate preko povezave moj.generali.si.

Še naprej bomo skrbeli, da bodo naši novi digitalni kanali pametni, hitri in enostavni. Vse v želji, da boste z nami zadovoljni ter da vam bomo takrat, ko nas potrebujete, vedno pri roki.